371
Leave a Reply

avatar
 

  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
mj
mj

During the account opening process I filled in my credit card and hit submit, and then it said “Your account is open!”. However, no pending charge on my citi double cash… is there a delay?

Lucian
Lucian

11/09/18 – Opened account
11/14/18 – DD JPMorgan
12/24/18 – DD PayPal
02/14/19 – No Bonus posted yet

I don’t think Chase worked. I hope PayPal will trigger it.

Terry
Terry

Got one myself already…

My wife
10/12/18 $1000 from discover
1/25/19 $25 fee hit…
still no $400 bonus triggered. as of 2/5/2019

A couple negative DP’s below as well.. maybe fake dd dead or Manual review??? Thinking about just closing it before another fee hit…

SL
SL

10/31/18 open acct
11/13/18 DD FROM WORK
1/25/19 THE 3rd statement posted
still no $400 bonus triggered. as of 1/28/2019

SL
SL

02/14/19 $400 Bonus posted.

SL
SL

I filed a complaint with CFPB on 2/8/19 . on 2/8/19 i called the bank and gave my CFPB reference number as well. I was told that the citizen bank will create a case/forward this msg directly to the promotion department since i met all the requirements to get the bonus $400 ( DD was legit DD from work ) . the bonus was manually ** posted on 2/14/19

SL
SL

Wanted to share my timeline experience on filing a complaint with CFPB.

Submitted to the CFPB on 2/8/2019

((the bonus was manually ** posted on 2/14/19))

status update on THE CFPB WEBSITE
Company response is in progress as of 2/20/2019
Company responded on 2/21/2019
RESPONSE TYPE
Closed with monetary relief

The CFPB has closed your complaint.

SL
SL

10/31 acct open
11/9 and 11/15 direct deposit
as of 1/15 no bonus posted..

wwllmm
wwllmm

Hi, can anyone help me out with what the actual promo code was for the time period of September for the $400 promo? (also the $200 if you have it handy?) thanks!!

Alex
Alex

Bonus is suppose to post 90 days after your $1000 direct deposit. I applied 9/29/18, first deposit on 10/12/18, no bonus posted yet. Hoping to see if anyone else is having issues with their bonus posting.

wwllmm
wwllmm

Yes… big problems. Apparently the click-through didn’t take. Doesn’t look good for this one…

RG
RG

Same here. CFPB complaint filed today.

Wwllmm
Wwllmm

Do they still take up the sword for us, or are those days over?

Kevin
Kevin

10/22: Account opened in branch
11/9: $1000 Direct Deposit
12/12: $400 BALBLDR Bonus posted
12/27: Account closed in branch

Never paid a monthly fee. Did catch some snark when closing the account “see you got your bonus, mhhmmmm”. But that’s worth it for $400.

Peter
Peter

Opened account on 10/3 and funded with $1000 using BoA Premium Rewards for $26.25 cash back.
10/5 – $1000 ACH from Ally
10/9 – $1000 ACH from PayPal
10/10 – $1000 ACH from Capital One 360
11/30 – $1000 Real Direct Deposit (Got Nervous)
12/12 – $400 Bonus Posted
12/13 – Downgraded to One Deposit Account
12/14 – 3rd Statement Generated with no fees

Easy $426.25

SL
SL

09/19/18 ACCOUNT OPEN

(funded $1000 with CHASE FREEDOM credit card -no issues)

9/21/18 capital one saving acct , ally saving account ACT PUSH –>

all coded as ” DIRECT DEPOSIT”

10/11/18 REAL DIRECT DEPOSIT FROM WORK .

11/28/18 BONUS POSTED

fr33b13
fr33b13

Not sure how they determine who should get the bonus and when.

Player 2 got it last week with a deposit at the end of September.

I did all the same steps at the same time and still haven’t received my bonus.